ثبت نام ۴۶ نماینده مجلس به عنوان مخالف طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار
ثبت نام ۴۶ نماینده مجلس به عنوان مخالف طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار
عدلنامه: حسین تفویضی، رییس کانون وکلای البرز، در همایش آثار طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار گفت: اگر تلاش و رایزنی مدیران نهاد وکالت نبود، همان اولین روز هفته بررسی طرح تسهیل(یکشنبه مورخ ۲۱ شهریور) تصویب می شد.

به گزارش عدلنامه، حسین تفویضی، رییس کانون وکلای البرز، در همایش آثار طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار گفت:

اگر تلاش و رایزنی مدیران نهاد وکالت نبود، همان اولین روز هفته بررسی طرح تسهیل(یکشنبه مورخ ۲۱ شهریور) تصویب می شد. ولی خدا را شکر با مداخله به موقع مدیران کانون ها، آن روز طرح از دستور کار مجلس خارج گردید و پس از چند روز کلیات طرح در ۲۵ شهریور به تصویب رسید که آن هم ارتباطی با ماده ۶ مختص وکلا ندارد.

با رایزنی های به موقع مدیران، بخصوص هیات رییسه اسکودا، دو پیشنهاد توسط برخی از نمایندگان مخالف طرح در فرجه قانونی به ثبت رسیده است که یکی پیشنهاد حذف کل ماده ۶ و دیگری پیشنهاد اصلاح جز ماده است که امیدواریم یکی از این پیشنهادات ان شاالله حداقل به سرانجام برسد و طرح تسهیل با شرایطی که توسط کمیسیون غیر تخصصی جهش و تولید به بهانه رفع انحصار و با نام اشتغال زایی طراحی شده است و‌فاقد اصول و استانداردهای لازم است، به تصویب نرسد.

تا کنون نیز جهت دفاع از کانون ها و به عنوان مخالف طرح ،۴۶ نماینده محترم ثبت نام کرده اند که همین امر موید تلاش مدیران کانون ها بوده است. مطمئن باشید تا آخرین لحظه از ایستادگی و تلاش جهت عدم تصویب شرایط این طرح دست نخواهیم کشید و می دانم این تلاش ها با لطف خدا به ثمر خواهد نشست. /وکلاپرس